Tilaukseni

Missä tilaukseni on?

Voit tarkistaa tilaustietosi ja käsittelyhistoriasi käymällä Tilaukseni seuraaminen sivulla tai kirjautumalla sisään tilillesi . Voit myös ottaa meihin yhteyttä kysyäksesi tilauksesi etenemisestä. Tavoitat meidät maksuttomasta numerosta+358942450815 tai sähköpostitse.

Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.

takaisin ylös

Tilauksen käsittely


Suurinosa tilauksista käsitellään 1-2 arkipäivän kuluessa.
Lauantaina ja sunnuntaina tehdyt tilaukset käsitellään tulevana maanantaina.
Tilauksia käsitellään ja lähetetään vain arkipäivisin (maanantai-perjantai, poislukien arkipyhät).
Emme tällä hetkellä hyväksy tilauksia, jotka laskutetaan tai lähetetään Suomen ulkopuolelle.
Kaikki ostot vahvistetaan pankin tunnistautumisen kautta, jotta niiden käsittelyä voidaan jatkaa. Vain vahvistetut ostot käsitellään ja lähetetään.

takaisin ylös

Tilauksen tiedustelut

Tarkasta viimeisimpien tilausten tila käymällä Tilaukseni seuraaminen -sivulla. Tämä on helpoin ja nopein tapa tarkastaa viimeisimmät tiedot koskien Cliniquen verkkokauppatilaustasi.

Kun klikkaat Tilauksen tiedot, tulee sinun kirjautua sisään käyttämällä sähköpostia ja salasanaasi. Sivulla tilauksen yhteenveto kertoo sinulle tarkemmat tiedot nykyisestä ja menneistä tilauksista. Kun tilauksesi on lähetetty, lähetystunnus tulee näkyviin, jos se on saatavilla. Seurataksesi lähetystäsi kuljetusyhtiön sivuilta, klikkaa lähetystunnusta tarkistaaksesi lähetyksesi tilan.

Huomioi: Joidenkin kuljetusyhtiöiden seurantatiedot eivät ole saatavilla ensimmäisten 24 tunnin aikana tilauksen lähettämisestä.

takaisin ylös

Live Chat

Saat Clinique-konsulentin apua myös etänä. Kaipaatko neuvoa ihonhoidossa tai sopivan tuotteen valinnassa?

Taukojen aikana ja pyhäpäivinä chat on kiinni.
Chat-palvelu toimii suomeksi ja englanniksi.

takaisin ylös

Tilauksen peruuttaminen

Jos haluat peruuttaa verkkokauppatilauksesi, ota meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti puhelimitse numeroon +358942450815. Teemme parhaamme toteuttaaksemme pyyntönne. Toisinaan tilauksia tai osia tilauksista peruutetaan vaihtelevista syistä. Näitä syitä voivat olla:

Tuotetta/tuotteita ei ole saatavilla.
Ongelmat maksun vahvistamisen kanssa.
On tehty identtinen tilaus.
Asiakas on pyytänyt peruuttamista.

Jos tilauksesi peruutetaan, saat peruuttamisen syystä tiedon sähköpostiisi. Sinua ei laskuteta peruutetuista tuotteista. Jos haluat tehdä uuden tilauksen tai sinulla on kysymyksiä peruutetusta tilauksesta, ota yhteyttä Cliniquen asiakaspalveluun puhelinnumeroon +358942450815 tai sähköpostitse.

Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.

takaisin ylös