Palautukset ja vaihdot

Tyytyväisyystakuu

Jos jostain syystä et ole tyytyväinen ostokseesi Cliniquen verkkokaupasta, voit palauttaa käyttämättömän tuotteen hyvitystä tai vaihtoa varten. Hyväksymme palautukset vain tilauksista, jotka ovat ostettu clinique.fi -verkkosivuilta. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset avustusta palautuksen kanssa, ota meihin yhteyttä numeroon +358942450815.


Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.

takaisin ylös

Kuinka palautan tai vaihdan tuotteen?

Palauttaaksesi tai vaihtaaksesi ostetun tuotteen Cliniquen verkkokaupasta, seuraa alla olevia ohjeita:

• Täytä lähetyslomaakkeesta palautustiedot (lähetyslomake tulee alkuperäisen tilauksen mukana) ja lähetä se palautuksen mukana. Muista säilyttää kopio lähetyslomakkeesta itselläsi. Jos haluat palauttaa lahjan, merkitse lähetyslomakkeen takana olevaan kohtaan "Lahjan palautus".

• Helpottaaksemme palauttamista tilauksen mukana toimitetaan palautustarra, joka kuuluu liimata palautettavan paketin ulkopuolelle.

• Emme ole vastuussa palautuksista, jotka katoavat kuljetuksen aikana. Palautusmaksut eivät ole hyvitettävissä.

• Jos tilaus saapuu vaurioituneena, katso lisätietoja "Vaurioituneet tuotteet" kohdasta.

• Palautuksen käsittelyssä voi kestää 7-10 arkipäivää.

Palautetut tuotteet käsitellään viipymättä, yleensä 3-5 arkipäivän sisällä vastaanottamisesta. Palautuksesta tai vaihdosta tullaan lähettämään sähköposti heti kun se on käsitelty.

Jos sinulla on kysyttävää palauttamisesta tai vaihdosta, ota meihin yhteyttä puhelimitse numeroon +358942450815 tai lähetä meille viesti "Ota yhteyttä" -osiosta.


Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.

takaisin ylös

Mitä tarkoittaa kun palautan tuotteen ja näen tilitapahtumissani kaksi maksua?

Kun tuotteen vaihtoa pyydetään, se tapahtuu kahdessa osassa:
1) Palautetun tuotteen/tuotteiden maksu hyvitetään
2) Vaihdettujen tuotteen/tuotteiden tilalle tullut uusi tilaus käsitellään
Tililläsi tulee nykymään kaksi tapahtumaa: hyvitys palautetusta tuotteesta/tuotteista sekä maksu tilalle pyydetystä tuotteesta/tuotteista.

takaisin ylös

Tilasin/sain väärän tuotteen, pitäiskö minun palauttaa se?

Jos verkkokauppatilauksessasi on ongelma, ota meihin yhteyttä numeroon+358942450815 avustaaksemme sinua.


Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.

takaisin ylös

Tuotteeni saapui vaurioituneena. Mitä minun tulisi tehdä?

Jos vastaanotit vaurioituneen tuotteen, säilytä paketti, pakkaus ja kaikki sen sisältö, sekä ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian numeroon+358942450815.


Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.

takaisin ylös

Maksoin tilaukseni PayPal-tilin kautta, voinko vaihtaa tilaustani?

Kyllä. Jos haluat vaihtaa tilauksen, täytä lähetyslomakkeen takaosa ja lisää maksutietosi lomakkeelle. Valitettavasti emme pysty tekemään hyvitystä suoraan PayPal-tilillesi.

takaisin ylös

Haluaisin palauttaa lahjan ilman, että lahjan antaja saa tietää. Voitteko auttaa?

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa lahjaksi saadun tuotteen, merkkaa se lähetyslomakkeen takaosaan ja lähetä lomake palautuspaketin mukana. Kirjoita myös puhelinnumerosi lomakkeelle. Olemme sinuun yhteydessä puhelimitse varmistaaksemme palautuksen oikein käsittelyn, kun vastaanotamme palautuksesi.